Wednesday, May 28, 2008

Long Lost





I found his Friendster at last..



He had change alot even my Gf also comment that he is looking better.



I really miss him alot alot.



Really wonder if he is in Singapore or he is still in Australia...



The university that he attended is the university that i suppose to attend.



I m thinking if i should post his photo here???


Alot of changes for him unlike me no changes at all

很爱很爱你


想为你做件事
让你更快乐的事
好在你的心中埋下我的名字
求时间趁着你
不注意的时候
悄悄地把这种子酿成果实
我想她的确是更适合你的女子
我太不够温柔成熟
优雅懂事
如果我退回到好朋友的位置
你也就不再需要
为难成这样子
很爱很爱你
所以愿意舍得让你所以愿意
不牵绊你往更多幸福的地方
飞去飞向幸福的地方去
很爱很爱你
只有让你拥有爱情我才安心
看着她走向你那幅画面多美丽
如果我会哭泣也
是因为欢喜地球上
两个人能相遇不容易
作不成你的情人我仍感激
很爱很爱你
所以愿意舍得让你所以愿意
不牵绊你往更多幸福的地方
飞去飞向幸福的地方去

很爱很爱你
只有让你拥有爱情我才安心



No comments: